La ignorància i els seus fruits

En un món lleig i ignorant, els diners només poden comprar ignorància i lletjor. Com es pot combatre els fruits de l’arbre de la ignorància i la neciesa?. Per molts tractaments pal·liatius la malaltia endèmica no para, no es deté. Aquesta és una petita reflexió fruit de la meva sorpresa ingrata davant el comportament humà. Malauradament últimament em trobo atrapat entre aquesta classe de persones de ment tancada, obtusa que es reafirmen davant qualsevol argument amb crítiques fora de lloc, egoismes exacerbats i falta de civisme, empatia i manca de responsabilitat. Em passa per la ment les paraules d’ Arthur Schopenhauer, com més conec la gent més m’agrada el meu gos.

Esta entrada fue publicada en General, Societat y etiquetada . Guarda el enlace permanente.

Responder

